04:34
10 עצות על איך לקיים סקס כמו בסרט

לא משנה מה גברת לפחות פעם רצתה לעשות במיטה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, יוצא דופן אַטמוֹספֵרָה. למגרין, החיים האינטימיים האמיתיים של כמעט כל הזוגות נטולות רומנטיקה כמה שריטות בביצוע. שאלה לגבי איך לקיים יחסי מין כמו אינטרסים קולנוע כמעט כל. התשובה אליו הכיל רק 10 עצות הנדרשות להלן.

התוכן של המאמר

מקום 1 2 יצירה אווירה מתאימה 3 בחוץ נוף 4 הכנה לְלַטֵף 5 ימינה הלבשה תחתונה למיטה 6 מגע 7 גניחות 8 נשיקות 9 צעצועים 10 רגשות

מקום

בדיוק כמו הסרטים לשלם כמות בלתי מוגבלת של זמן נוף, בחיים זה שווה את נטישה של המקום הנכון למין. שְׁקִילָה ריהוט הבית לא יכול רק לזרוק, כפי שכולם יודעים, פלגמנטיקה, לדפוק הכל הרצון לבלות עם שותף של לילה אהבה.

איסוף מוסמך רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רגעים מוצקים מאוחדים בעבודה.

לא מתחרט על הכספים על המספר מלון טוב או בטיול למקום עם נוף יפה.

יצירה אטמוספרה מתאימה 2

הכנה למין לעתים קרובות כדי לדבר הוא מאוד לא מספיק תשומת לב. אנשים מתמקדים בתהליך עצמו, הצביעו כי מצב הרוח הנכון יכול להיות קיצוני, לשנות את הגישה, כפי שאובצאים רבים, המעשה. מוזיקה קלה, נרות ארומטיים וגוונים עמומים יקבעו שותפים בדרך מתאימה.

אם התוכניות הן לילה סוער, ראוי להעדיף איך לבוא לידי ביטוי, מוסיקה קצבית וגוונים אדמדם בבגדים וקישוטים. עלי הכותרת של רוז אדמדם או חלוק רחצה משי אדמדם, בסוף, יוצרים את מצב הרוח הנכון ועל רמת התת-מודע, החלו להיות תיאבון של האיש של האיש.

חִיצוֹנִי View3

אפילו עמוק מאוד באהבה לרגע כדי להכות את המראה של זה. איך אנחנו מביעים, על מנת לקיים יחסי מין כמו בסרט אתה צריך הבגד מקביל. כולם יודעים כי אין צורך לשנות או ביישן כמו תלבושות פרנק. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי זוג גרביים ומצעים מיניים עם דפוסים יתאימו לחלוטין לאטמוספירה.

הם לא רק מבחינה ויזואלית ליצור את הדימוי של מינים "הקולנוע", ולבסוף יהיה בטעות התלהבות באדם. אסור לנו לשכוח את הבושם הנכון. ריחות מסוימים מסוגלים להתחיל שותף עם חצי סיבוב. ריח הקינמון הוא ריח חלש, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, פרי הדר מושלמת לפעולה זו.

מֵכִין לסקי

רוב המין בקולנוע מוקדש באופן מסורתי לקלף המקדים. ב החיים האלה אינם מוזנחים. יש צורך להדגיש את מה שאתה צריך למהר באופן ספציפי לפעולה. לבלות זמן על העניינים הכנה, אתה עדיין יכול הלחמה כדי להתחמם שותף, אשר עכשיו בוודאי לנסות כל כך לדבר להראות את עצמך מן הצד הטוב ביותר.

פסיכולוגים ממליצים לבסוף להתחיל עם פרלודיות אופייניות, כמו אנשים חרגו, בבוקר. אלו כוללים:

אור מפלרטטת; הודעות רומנטיות; מספר פנטזיות ארוטיות לצוד מגלמים בערב; שולח כאילו תמונות מיוחדות ו- T.ד '.

ימין הלבשה תחתונה עבור bed5

זה בקושי מישהו אוהב, אם שני גיבורים יתחילו בסרט להתמכר תשוקה על תחתונים ירוקים בהירים עם, כראוי, כחול פרח. Odnoton הלבשה תחתונה למיטה של ​​צבעים עמומים הוא הרבה יותר טוב. יש לציין כי סאטן או משי, זה ייתן מגע נעים של העור e יגדיל את הזונה.

Touch6

רגשות מישושיים - זה בדיוק מה יכול, זה הפך להיות מרגש שותפים כמו רובנו רגילים לדבר הרבה יותר מדויק מאשר תחתונים יפה או רומנטי אַטמוֹספֵרָה. ללא ספק, מומלץ גם כי כאשר אתה בוחר תנוחה, מומלץ גם בלם על איך זה יבטיח גופי קשר קרובים יותר. לא סוף סוף אתה צריך לשכוח את הידיים שלך - חיבוקים פנימה זמן מין יספק גאות נוספת של התרגשות משני השותפים. נערות ליווי בהרצליה

Moans7

כיסוי הרגשות שלך במהלך יחסי מין יכול להיות כרוך חמוץ ומהיר, העונג של איזה קטן. משהו כמו גניחות רמות עזרה, באופן כללי, כדי להפוך את מצב הרוח הדרוש, והתחיל להיות בהנחה את השותף שהוא עושה הכל ימין. זוהי האפשרות שבה אתה לא צריך לעצור, כי מתוך ביטוי רגשות סוף סוף תלויים בתוצאה הסופית.

נשיקות 8

במהלך יחסי מין, אתה לא יכול לשכוח נשיקות נלהבות. באופן טבעי, אתה יכול כל הזמן burg את הפנים בתוך כרית או בכתף ​​של בן זוג, אבל זה לא תוביל לבחירה מרהיבה של מין, מה כמעט כל הנשים כל כך משתוקקת.

צעצועים 9

ניסויים עם מכשירים מיוחדים עם הסתברות גבוהה יוכלו לגוון יחסי מין. בעבר מדבר עם בן זוג, אתה יכול ליישם כמו כמו צעצועים רגילים ביותר ומשהו מסוכן ביותר.

אבל לא כל כך לדבר, כדאי לבחור במכשיר, תוך התמקדות רק בטעם שלך.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל קל אם אתה אישה אופנתית מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5000 יורו.

בחירה כזו יכולה להיות כרוכה בחוסר שביעות רצון מן האהובה, ובמקום יפה, כמו שרובנו התרגלו לדבר, יפה מזוין יהיה מוכנס, כמו רוב Yeza.

רגשות 10

העצה החשובה ביותר להבטיח מה ניסיון לקיים יחסי מין כסרט יצליח, כך אנו מביעים, רגשות הדדיים זה לזה. אהבה ומין רצון לשותף יכול להציל למעשה כל מצב, ללא קשר למקום, זמן ומראה.

אתה צריך להרגיש חבר ברמה החושית וגם לנסות לוודא כי ההעדפות של השותף בתוכנית סקסית נלקחו בחשבון. פתוח, באופן כללי, לדבר על הרצונות שלך ואת הפנטזיות שלך - הנה המפתח האמיתי, כמו אנשים רבים חושבים, סקס ומין, אשר באיכות ויופי לא ייתן את הדרך, כפי שכולם יודעים, סרט אחד.

Просмотров: 694 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar