11:52
הרוצחים העיקריים של המיניות: חומרים להרוג את המיניות שלך

ברור כי אלכוהול, תרופות נוגדות דיכאון וסמים לחץ דם, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקסי קשיים. אבל זה רק החלק העליון של הקרחון. יש מספר עצום של חומרים אחרים, מסוגל להרוג את הליבידו שלך, כמו שאתנו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, כוח מיני. על כל אדם את התרופות "לחשוף" בדרכים שונות. זוהי רק אפשרות זו. לתרופות אלה יש מספר של איך כולם אומללים, תופעות לוואי, במערך אשר קשיים בתחום המיני.

ישראל לא חלל דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי Esquiten הוא לא יותר מאשר שותף מלווה באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של.
נערות ליווי

אבל יש, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, חדשות מצוינות - כמה חומרים לא יכול גם ללכת לתוך משלהם, כפי שהוטל, תופעות לוואי, ואתה סוף סוף לבחור אמצעים מתאימים יותר בשיטת המשפט ושגיאות.

1 אלכוהול 2 טבק 3 תרופות hepotensed מ לחץ זין 4 תרופות נוגדות דיכאון 5 Anti-Trevelop וכמו הכנות psepotropic 6 דליפות מעווית 7 תרופות אחרות שפורסמו על ידי מתכון ד"ר

במקום זאת אתה לעתים קרובות קח כמה סמים ולצפות תצורות בהתנהגות מינית, זה צריך להיות, להיות לבקר את הרופא, וזה הפך, לדעת מה עורר דיכוי כזה אנרגיה מינית. כולם יודעים מה אתה לוקח איזה תרופה, עשוי להיות, כי הרופא ישנה את המוצר שלך עד עדין יותר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל בואו נסתכל יותר רוצחים לא בטוחים של הליבידו והמין שלך.

כּוֹהֶל

בעבודתו "Macbeth" שייקספיר אמר פעם על אלכוהול: "הוא מעורר תשוקה, אבל בוחר את הנוף, "נכון מאוד גם בולט. טוב מאוד להדגיש מה משקה אלכוהולי מוביל שותפים במצב הרוח "הכרחי", והם, איך כולם אומללים, הרבה יותר קל, החלו לשחרר. אבל במקום לשתות הרבה אלכוהול בשעה אחת, הוא מדכא שזה נראה מרכזי מערכת העצבים, זקפה פחם ותגובה מינית.

טבק

זה לא שווה לקרוא את זה טבק מזיק לגוף - זה כל כך מובן. סטוט להעמיק את המעוניין הכדור הוא סקסי. גברים שמעשנים זמן רב לעתים קרובות, בסופו של דבר, סובלים זיקפה לא פונקציונליות, זקפה לא יציבה ופחות רגישות. ב הופך את הגברות עישון קשה לשחרר סיכה עקב הפרעה לזרימת הדם בקירות הנרתיק.

עישון צמצום כלי דם, כולל העורקים הנושאים דם, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, איברי המין. כמעט כל המחקרים מראים כי מעשנים מתמודדים עם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, במשקל הסיכון לאי-פונקציונליות זיקפה. סכר עישון מגביל את זרימת הדם ל קיר הנרתיק, הפחתת סיכה הנרתיק.

כמה תרופות ההכנות שפורסמו ללא מרשם יש גם תופעת לוואי נחלש כוח מיני. לדוגמה, זהו: antihistamines (Benadryl, דרמין), תגלית, zantak. על ידי רכישת תרופות אלה ללא מרשמים צריך להיחשב איך לקבל איומים שונים.

תרופות hypotensive מדם 3

עכשיו בבתי מרקחת יש את כמות ספור של תרופות מתוך כמה באים לידי ביטוי, לחץ דם, מועתקים לחלוטין עם המשימה שלהם. אין פלא שהאנשים מתפללים: "אחד לטפל, ועוד קריפ". על כמה אנשים, כל הספקטרום מתבטא כמו רובנו רגילים לקרוא, בצד אפקטים, על אחרים אלה מיומנויות לא עובד בכלל. כמעט הכל תלוי מנות - ממה שהוא גבוה יותר, פעולה שלילית חזקה יותר.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

התוכן של המאמר

במקום שיש קשיים כאשר לוקחים, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, התרופה הראשונה, החובש רק בוחר אחרת.

ישיר ב התרופות הבאות: Oldacton, Aldomet, Dibenzylene, Esdyrix, הידרו diuril, ג 'יגרוטון, Inderal, Ismlen, Normodin, Rezoranolol, טנורן, טוליטון. הם בפנים עבור רוב המקרים, בסופו של דבר, ליבידו, זקפה, כמות מספקת עלולה לאבד אותך סִיכָה.

תרופות נוגדות דיכאון

יותר, כמו רבים חושבים על פופולרי תרופות נוגדות דיכאון הן מעכבי סלקטיבי של תפיסה סרבנית מסתובבת (SSIRS), בין היתר: Poszak, תביעה, Paksil, Celex ו- Louoks. כדי chagrin, ישירות תרופות אלה גורמות לתגובות השליליות הלא נעימות ביותר.

בין סמים, סיכוני הסיכון נבדלים: SELCRA, DesireL, אפקט, לקספרו, Fluvoxometer, nardil, potted, poszak, serafam, tornil, headoft. מהם יכול להיות גם אובדן של זקפה, חוסר אורגזמה משניהם שותפים, חוסר היכולת לשפוך. ראוי לציין כי תכונות אלה נצפים, לא לסבול, וללכת טוב יותר לרופא. אולי הוא יכתוב לך velbutrin או Remeron. אלה תרופות נוגדות דיכאון, לשים את זה בעדינות, יכול להיות עם תגובות צד, אבל בכלל הם יותר לא מסוכנים לבריאות מינית.

אנטי זמן, כפי שכולם יודעים, prepubs פסיכוטרופית 5

תרופות כאלה לפעול על אותו משקעים, כמו אלקופול - הם להירגע, לעשות טוב יותר מצב רוח, קח את האזעקה? אבל עם כל זה יש כוח מיני הזדמנויות. רוצחים כאלה כוללים את התרופות הבאות: Anafronil, Escalit, Litonate, Mellaryl, Permethel, Pullisin, Sulpitil, סופר, Torazen, Trilaf, קסונקס.

תרופות מעווירות 6

לפני לקיחת הכנות מתסמונת עווית, אתה צריך לדעת על צד שונה אפקטים, ובמיוחד על מינית: חוסר ליבידו, זקפה, חוסר חומרי סיכה וחוסר אורגזמה תכופות. תרופות שיכולות לגרום אלה משימות: Diamox, Atteretol, Cartrol, Dilantine, Epitol, Mizolin, כלא.

תרופות מרשם אחרות

יש 10 אחרים תרופות שיכולות, לשים את זה בעדינות, להיות, כמו ראשים, בעייתי למין:

Aratromide וניאצין (להפחית את הרמה כולסטרול); Danokrin (לריפוי אנדומטריוזיס); Digoxin ו- Lanoxin (נגד לב מחסור ב); אסטרוגנים (לפתרון בעיות, כפי שיותר מאתנו מתייעצים, הורמונליים התאבדות); KETOCONAZOLE, LOWLAND ו Nealakor (סוכנים אנטי פטרייתי); מתווך (לריפוי נרקוטי תלות); Mithonezol (נגד טפילים); Fenorbitol (מוצר הרגעה).

הם יכולים להשפיע רע הן על נקבה והן על איך לעבוד, מיניות גברית.

Просмотров: 2386 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar