18:24
למה גברים אוהבים לקיים יחסי מין ליד?

כמעט כל הגברות מתלוננות כי הם לא ממש, לשים את זה בעדינות, מרוצה חיי מין.יציבה זו מקורו מאז ימי אוסטרלופיטס. רַק לראות את הטבע, שבו המיקום החיות הם חבר, כמובן, זה מהווה שטר כסף. ובכן, כפי שאנו מובהקים לקרוא, אנשים פרימיטיביים לא היו מתנשאים לחשוב בסגנון של כלבלב. פְּרִימִיטִיבִי האיש היה עקרוני, הוא הפך, להראות את כוחו ואת משמעותו של גברתו, במיוחד אז איכשהו לא טרח משחק מקדים ארוך: תקוע - עשה את המקרה חינם.

דירות דיסקרטיות בחיפה

1 למה זה מהווה אהבה כמעט לכל הגברים? 2 למה נשים לא אוהבות את התנוחה הזאת?

וכל בשל העובדה כי בן זוגם אוהב את התנוחה מאחור. לפיהם ערעור, הם לא יכולים להירגע בעמדה זו ולרצות הנאה, כמה מאיתנו רגילים לקרוא, לעתים קרובות הם חווים כאב בזמן מִין. בואו להבין את זה למה גבר פשוט אוהב לחלץ עם גברתו ואיך, בסופו של דבר, לקבל את ההנאה הגדולה ביותר מן התנוחה הזאת חלשה חֲצִי.התוכן של המאמר

למה זה תנוחה, איך להתבטא, אהבה כמעט לכל הגברים?אני

גברים מודרניים אוהבים את היציבה הזאת, בקשר עם פסיכולוגים אלה סקר בילה ומצאתי מה תנוחת הכלב כואבת לגבר?

איך זה ברור לגברים לאהוב עיניים, ישירות בתנוחה זו גילה את ההשקפה המרגשת של הגוף החשוף. אפילו יותר משותף אינו בעמדה במרפק הברך, כאשר מנקודת המבט המעניינת ביותר מתגלה, אדם יכול, בסופו של דבר, כדי לעורר טוויסט קטן של הגב, גם ישבן yuggiye. נראה שזה לא היה סטרונטל, אבל אתה יכול, לשים את זה קצת, למצוץ ולהכות עליהם. דרך אגב.

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ואבניים. רק אלה אינם הצדדים היחידים לעבוד.

ישירות תהליך של עונש מאוד מושך כמעט כל הגברים בעמדה זו. לראות את הצעיר שלך, בטוח, הוא לא רק שואף לנצח אותך, ו, לשים את זה בעדינות, יכול לתפוס את השיער, הצוואר או לסגור את הפה. כל מעשיו הוא מראה שהוא משחק איתך את המשחק שבו אתה אשם, והוא מעניש אותך ללא רחם. סיבה נוספת למה גבר אוהב בחזרה - זה החודש הגדול ביותר לחדירה. הכל ידוע זמן רב כי בפרט זה אהבה, זה הפך להיות אפשרי להשתמש נציגים של היתרונות הבולטים. בתנוחה "פנים אל פנים" גבר יכול להסיח את הביטוי המרוצה של פניה של הנערה, אשר כל השקפה מראה שזה כואב לה, גם בסופו של דבר, יכול לדחוף אותו מאשר תחושה אי נוחות. בתוך כלב בתנוחה בכרטיס של בחור בלאנש, הבחור לא רואה את הנשים של מימיקה ולכן לדבר במקסימום שלה, בדרך כלל עושה מה שהיא תעשה עד שהיא צועקת מכאב. גברים שאינם קריא ביחסי מין אוהבים את התנוחה הזאת. כי אתה לא יכול להסתכל על הגברת כי לא עומד בכל הדרישות שלך אטרקטיבי. לכן, הם יכולים לקיים יחסי מין עם גברת כי הוא לא מאוד, כפי שכולם יודעים, יפה, הטעם שלהם, ועם כל זה כדי למנוע אחר. דנה תנוחה ישנה עם שליטה מלאה ומין ספונטני. באף אחד לא נוח מאוד, זוג יש יחסי מין או קצת, באופן כללי, נשען, עם כל האיש הזה מאחור. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי זיכרונות על רגעים אלה הופכים posa doggi - הפכתי אפילו יותר אהוב ומרופד. כמו כן, בהכרח, גברים רוצים לפקד לפחות במיטה, ואת היציבה הזאת רק נותן לו כוח שלם על הגברת. זה קורה שהאיש היה עייף אחרי איך החל יום העבודה להתבטא, והנישואים לא יעזבו זמן רב. אחרי הכל, באופן כללי, כדאי לסרב רק פעם אחת, וזה כבר יהיה לחשוד בבגידה ואת נוכחות של פילגש.

סובייטי שאינם פנסים ואי תקין של המידע העבירו מבט שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, מביש, כך, על עובדה זו כדי להשתיק. אבל כאן יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

במקרה זה, יבואו לעזרת דוגסטייל. ראשית, ראשית, זה לא נדרש איך כולם אומללים, כוח מיוחד תרגילים מאדם, טוב, ושנית, בואו בכנות, סקס בתנוחה זו מסתיים, ללא זמן להתחיל. כמו כן, את התנוחה מאחור, אז לדבר נבחרים על ידי גברים שמאמינים ללכת, איך כולם נמס, רגיל על המין האחורי הארצי. באופן טבעי, אין זה סביר כי זה יהיה להתברר לא בולט, אבל כמעט כל הגברים לשקול את זה במחשבה אסטרטגית החוצה.

למה נשים לא אוהבות את התנוחה הזאת?2

גבירותיי לא אוהבות את היציבה הזאת בשל העובדה שהאדם יכול להיסחף ולהזיז את פניו מותר. יש לציין כי רק שותפים שבהם יש אמון והם מבינים שזה רק משחק ולמעשה אדם לא עשה איכשהו להשפיל את הנפש התאומה שלו. אולי העובדה כי גם כמה נשים לא אוהב איך אנחנו מדברים איתך, תנוחה כזאת. כי סקירה גדולה של אזורי הבעיה שלהם מתגלה. לדבריהם, האיש רשאי, בסופו של דבר, לראות אותם צלוליטיס או, איך כולם נמס, כדי להעריך את גודל התחת שלהם בדרך אחרת.

למעשה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הבחור בתנוחה כזו, בסופו של דבר, חושב רק על סקס, ולא, לשים את זה בעדינות, מעריך את הנתונים החיצוניים של השותף, איך כולנו מדברים איתך, אותו דבר הוא חשיבה בלבד. באופן טבעי, עם רעיונות כאלה, לא יכול להיות נאום על כל אורגזמה.

כדי לקבל את ההנאה הגדולה ביותר שאתה צריך להירגע, כדי לסמוך על השותף שלך. אתה יכול גם סוף סוף להשתמש צעצועי מין. יש לציין כי למשל, ויברטור יכול בעיקר לעורר את הדגדגן או לבקש אדם. לפרטים נוספים, איך להתבטא, רגשות מיוחדים לרכוש, איך כולם אומללים, נר שמן מיוחד במגוזין למבוגרים. 

לפני לילה של סקס, לחתום עליו בקרבת מקום. כפי שאדם נכנס לך ולבסוף מתחיל להתפזר היטב, לבקש ממנו ליפול על הגב שלך ואת הישבן, כפי שהוקמה, שמן לא נכון ממנו יהיה להחזיק עיסוי קטן, עבור הרפיה נוספת. ההשפעה לא באמת אומר לך. ראוי לציין כי השותף יוכל גם במהירות להתרגש, האמת היא הסיכון של סידור מחדש, בסופו של דבר, זה הרבה יותר מהר מאשר לדבר.

רוב הגברות אינן מכבדות את התנוחה הזאת בשל העובדה שהם לעתים קרובות להיות כואב. זה ברור מאוד, כדי, באופן כללי, למזער את עומק החדירה חבר לוקח הכל בידיים שלך, או ליתר דיוק את הישבן. זה נראה רק תבנית כזו של גברת צריכה רק לעמוד ולכן ליהנות. לִשְׁאוֹל איש צעיר נכנס לך ולא עוד לזוז, להתחיל את עצמך להתאים את עומק החדירה, יכול גם לדחוס ולפזר את הישבן, לעשות תנועה רדיאלית, באופן כללי, הכל מספיק עבור פנטזיה, אם רק אתה זה היה נחמד, אל תדאג לאדם, איך להתבטא, פעילות כזו כבר כנראה, בשמים השביעי מהנאה.

Просмотров: 110 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar