13:56
למה הגברת אבודה תשוקה: התנאים העיקריים וההחלטות

ליבידו Y DAME היא מערכת טבעית שלמה שבה כל תא משפיע על כל כולה.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים אשר הולכים להיראות רווחית בחופשה, הליכה ישירות על יד עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

בעוד רגע, הצמד מתרחש המשבר, ו נציג מין חזק נשאל: "למה הגברת אבודה על ידי תשוקה?"למרות שהזוג רק חזר מחופשה זרה לרגל יום השנה, ב המיטה לממאאן ארון - סט שלם של קדמי, פרנק בדוגמת פשתן, מיטה אלסטית, רכה כפי שהיה ... ואת הראש, הרצון קיום יחסי מין, לא ולא לחזות.

התוכן של המאמר

1 מה שצוין במחקר מדעי ודבש 2 סיבות לפעול על רצון סקסי - בזהירות מה לעשות אם הגברת נעלמה את הרצון לקיים יחסי מין

זה עדיין קרה ולמה זה קורה? תשוקה סקסית הוא אבוד לא רק בגלל מצב הרוח המגעיל, ובגלל המתחם מערכות יחסים בזוגות ומחלות. יש מספר נסיבות אחרות, והם טבעי, כי אתה לא צריך לקבל חרדה.הפרעות גינקולוגיות אינן נדירות לִיבִּידוֹ. הרופא של גינקולוג חייב להיות מועבר לפחות פעם בשנה, ואת הנערה, חיי מין מובילים - ככל האפשר. להפעיל מחלה - פירושו להיות נטייה להתפתחות של פייגות, ויותר נורא - להביא לאי פוריות.מערכת אנדוקרינית של גבירותיי, זה בלוטת התריס, למעשה למעשה עבור כל הפונקציות של הגוף.

מה שנאמר במחקר מדעי ורפואי

2 - אלה הם מתח, מחסומים, חוסר היכולת להירגע, דחייה של עצמך ואת הגוף שלך (בהתחלה היחסים גורם זה הופך לעתים קרובות תנאי מוקדם לשבור - גברת להירגע מול אדם בצורה עירומה, זה פחדים כי השותף לא אוהב את הדמות שלה ואת מבנה הגוף). דירות דיסקרטיות בתל אביב

כמו כן, על פי תוצאות של סקר אנונימי, התברר כי נופל ליבידו יותר דאגות גבירות, אם בחורים.

הסיבות לפעול על רצון סקסי - פירוט 2

ראשית, נראה תנאים מוקדמים פיזיולוגיים:

מחלות

על איך להתמודד איתם לחזור ליבידו - במאמר להלן. הצורך לגלות מדוע רצון המין בגברות אבוד, נראה ארוך, כי מדענים, סקסולוגים ופסיכולוגים שנערכו וממשיכים לנהל באופן אינטנסיבי.החוקרים הגיעו לתוצאות שלאחר מכן - ב -80% מהמקרים מושפעים מסיבות פיזיולוגיות ונפשיות. אם אתה קורא על הראשון - אז מחלות זו מחלות המועברות על ידי שיטה מינית, מחסור של שינה, הריון, חוסר איזון הורמונלי, הזדקנות, הרגלים רעים ותופעות לוואי של תכשירים התרופות.

חוסר איזון הורמונלי

פול תשוקה ישירות תלוי ממצב בלוטת התריס. מחקרים מראים כי תשוקה מינית גיל פולס וזה תהליך טבעי לחלוטין. עם כל זה, הרצון לא הוא אבוד מאה אחוז, אבל רק מעט למטה. תנאים מוקדמים יכולים להיות שונים - משמרת מצב כוח, קבלת פנים ההכנות הורמונלית - אמצעי מניעה (במיוחד - אם הגברת מרים אמצעים שגויים ללא עזרה של אחרים, בלי לבקר את הרופא).

הֵרָיוֹן

ישנם שני סטריאוטיפים - 1 קובע כי סקס יכול קציר ילד, ואת השני - כי במהלך ההריון הגברת חווה תשוקה סקסית חזקה. שתי ההצהרות הן שגויות. כל חודש הגוף של הילד המתנה משתנה - משקל עולה, הורמונים לקפוץ, יש טוקסיקה, מצב רוח נדנדה. זה מצב טוב.

הזדקנות (Premenopause, גיל המעבר, השיא)

ל צער, אף אחד לא נשלט על ידי הזמן ואת כל נקודה מסוימת הם ההזדקנות.

PremenOpause מופיע בכל גברת לאחר 40 שנה, ובתעללות של הרגלים רעים (עישון ואלכוהול) תקופה זו מופיעה עוד יותר מוקדם יותר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. בחרה בחריסות, אשר תדגיש את הרמה ותעשה חברה יפה.

אם הגברת מציינת כי הווסת הולך לפחות בשפע או לגמרי להפסיק ללכת, אז זה הירשם הראשון. בנוסף, ההבדלים במצב הרוח נובעים (ברוב המקרים - מגורה), נדודי שינה, גם מאט את הייצור של הורמונים. מדענים למדו כי בתקופה קשה זו כ -60% מהגברות להפסיק להיכנס למערכת יחסים אינטימית, ו -30% בכלל מעולם לא התאמן מין.

גיל המעבר - המדינה לאחר מכן לאחר premenopause, כאשר הנרתיק משנה את המבנה שלה, גורם ניוון של הפות ואת אובדן הראש גבירות ההורמון - אסטרוגן. בתקופה זו, הגברת לא יכולה להעלות על הדעת התינוק. הרופאים מומלץ מאוד לבצע טיפול הורמונלי.

סיבות נפשיות:

לחץ

ממצבים מלחיצים לא הולכים לשום מקום - בעולם המודרני בבגרות האיש נופל הרבה אחריות וצרות. זה ברור ש התעסוקה של הומניזם במהלך הלחץ נשמרת, אבל המין תשוקה, להיפך, מעומעם נותן אנרגיה לפתור בעיות. קבלה קל מרגיע, תזונה בריאה ועזרה שינה חזקה מנוסר עם מתח.

מחסומי

לוקח את עצמך ואת הגוף עצמו - מאוד ביסודו לא רק עבור סקס, ונפש בריאות. בלי זה, להירגע לעולם לא יעבוד.

מה לעשות אם הגברת נעלמה את הרצון לקבל סקס 3

אחדות רוחנית עם בן זוג הוא חלק חשוב של מערכות יחסים. צריך לדון מיד ולהחליט את כל המשימות שעלו, לפי הצורך כדי ללמוד להתייחס לבקר את הרופא, אם עדיין אין רצון לקיים יחסי מין.

Просмотров: 109 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar