00:28
זיכרונות 1 על גבר, איך לא לדפוק על הפנים בבוץ

אם אתה רוצה לעשות אדם לא רע 1, בשבילך אתה בהחלט להתכונן לתאריך שלך. הכנה מחויבת להסיק לא רק בבחירה, כאשר אנשים נהגו להביע, תלבושת יפה, פיתוח לעשות ומניקור. אתה חייב להיות מוכן גם מבפנים, לענות על כמה שאלות, כולל מה בשבילך אתה צריך לראות. כמובן, כולנו יודעים שאם אתה, באופן כללי, נפגש כמה מאיתנו התרגלו לומר, אדם ברשת חברתית, עיין בדף שלו, אתה בטח יכול גם לגלות על התחביבים שלו, תחביבים, העדפות טעם, שניהם במוסיקה ובאוכל. אם אתה רוצה להגיד לו להיראות, מנסה מאוד, בסופו של דבר, להתאים את האינטרסים שלו.

שומרים כללים 1. ואכן, הראה לו איך להתבטא, התלהבות משלו

כדי להפוך לא זיכרון ראשון רע, זה שווה את זה, לשים את זה בעדינות, להראות את האיש שהוא מרתק בשבילך שאתה חולק איתו את כל התחביבים. זה לא הכרחי להתחיל סוף סוף את השיחה שלא נראה סוף סוף נראה. במועד הראשון, לנסות להקשיב יותר, לפתוח את האינטרסים החדשים ביותר שלי ואת השמחה. אבל בכל מקרה לא לחצות את הראיון, אדם צריך להרגיש רגוע ובטוח, אין צורך לשאול אותו איך אנשים משמשים להביע, הרבה שאלות, בשביל זה אתה, לשים את זה בעדינות, עדיין יכול להיות כל החיים. לאפשר לו לפתוח לפניך, למצוא, איך להתבטא, שלום ורגוע. תן לאדם להבין שהוא יהיה סקרן איתך, כיף וקל.

2. מצא נקודות איש קשר

אם אתה, לפני שתאריך, ראה את השאלון או את הדף של צעיר, אז כנראה לגלות משהו בסיסי ומשמעותי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אדם הוא נלהב בכדורגל, ללמוד את השמות, כפי שכולם יודעים, את התהילה של מועדוני הכדורגל, היכרות עם איך אנחנו מביעים, את המידע הקיצוני ביותר לגבי כדורגל. אתה יכול להעלות את הנושא הזה במהלך שיחה, להראות את האיש שאתה אדם צדדי ואתה יכול להיות מעוניין לא רק אוספים חדשים של בגדים, אלא גם על ידי ספורט. אם סוף סוף אתה לא עובר נושאים לדיונים, להסתכל על גבר, אולי העיניים שלך לא להתאים את השאר. אבל לא משפיעים על נושא הפוליטיקה, בתאריך הראשון היא בהחלט לא מקום. לא לכל אחד לא סוד לעובדה כי לפעמים זה מסייע להתקרב כדי להתקרב.

3. אני באמת רוצה להדגיש את מה שאנחנו מביעים, חיוך

בתאריך הראשון, כראוי, אדם שגורם לאהדה בגברת, בשום פנים ואופן לא צריך להיות רצינות ואדם מזמינה. כל הזמן ליצור נעים, כפי שכולם יודעים, גיחוך יפה, מכריח גבר להביט בך, באופן כללי, ליהנות מהעובדה שיש לו כל כך, כפי שאנו מדברים כל הזמן, יפה, כמו רבים באים לידי ביטוי, שיחוי יפה. אתה יכול להיראות בחור בעיניים, אבל מעת לעת כל אותו דבר להקצות אותם לשאר הפריטים. אל תנסה להביך אדם או לשים אותו במצב מביך, תאמינו, זה בהחלט לא אוהב.

פלוס וגידול ... סודות של אמיתי... 4. נסו למשוך את תשומת לבו

כמעט כל הפסיכולוגים אומרים כי תשומת הלב הגברית היא רק לשים צחוק נשים במיוחד. כפי שלא היה מוזר, אבל זה צריך להיות כנה, נעים, כמו אנשים נהגו להביע, נשית. תוכלו לגרום לגבר רק לצחקק בחברה, אבל בשום פנים ואופן לא נהיה כל הרגשות. זה עם חברות אתה יכול לצחוק כמו שאתה סוף סוף לצוד. בחברה, גברים עדיין לא צריכים, לשים את זה קצת, לשכוח שאתה גברת צריך להתנהג בהתאם. אל תהססו לשאול את מה שלא שומעת, כי לדיצ'ה עשויה להופיע, ואמרה שאתה פשוט לא להקשיב לגבר, כל דבריו החמיצו דרך האוזניים.

חָמֵשׁ. להחליף מה גורם לך, כמו רבים באים לידי ביטוי, מיוחד, אבל לא להתבלט

גברים מאוד לא מעריץ נשים שאינן יודעות ולבסוף לשמור על עצמן בידיהן, לא לרסן את עצמן, כפי שרובנו רגילים לומר, רגשות שליליים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאתה צריך להיות לכה כדי לדבר כדי להראות בן שיח שלך, כל מה, לשים את זה בעדינות, עושה אותך כמה באים לידי ביטוי, מיוחד ומצייר יתרונות רבים מול הגברות. לשים לב לעובדה כי היום הנוכחי הגברת היא לא, כמו שאנחנו כל הזמן מדבר, מין חלש, במיוחד כי אתה כל הזמן נדרש להיות השקפת העולם שלנו. הם יודעים שגם אם אתה רוצה לאהוב גבר בטירוף, לא לחצות את העקרונות שלך. דירות דיסקרטיות

Просмотров: 112 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar